Sunday, January 1, 2012

WISH LIST 2012

 


BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG! HAPPY NEW YEAR 2012!

Assalamualaikum & selamat menyambut tahun baru! 

sempena awl taun ni, aku nak wat wish list siap2 bg semua impian aku taun ni tercapai semua..amin!

1st dream!



bkn aku nak jd pelakon! hahaha aku nak badan cam dia.. sbb mak aku ckp badan dia rangka besar cam aku..dia tak kurus sgt and i loike her body very2 much! 
so as a solution aku kena jogin byk2! yeahhh semangat!



2nd dream!





 oke yg ni cam nak gila! time sem 2 addict naik beskal tp keja pinjam yg org ja..hahaha ada yg lama tp rosak..wuwu nak ada hobi baru lak pasni..berbasikal keliling dunia! oke dlm mimpi kot =.=



3rd dream!




girl travel! ohh yeah! tp xdak la p sowg2 kan..sedih la plak sowg2 kan..cam loser ja..haha p ngan atin my bff la..plan kami nak p bulan 2 ni..pas aku dpt elaun la kan..mula la nak perabis! hiyaahhh! tempat? rahsia! best kot tempat ni..blogger paling fames penah p situ :D teka2 takmo habaq!



4th dream!




nak boypren cam aliff satar! *PANG kena sedaih penampaq baru sedaq yg ini suma mimpi.. ala padan pa ngan aku..bhahahaha harap2 leh dpt boypren nsem, tough, suka wat lawak, & friendly cam dia!  yg penting takmo break dah..penat!



5th dream!



nak jd muslimah sejati..hehehe dah tua aku ni..20 taun kan..haruslah berubah sedikit demi sedikit..banyakkan ibadat..takmo tuang2 solat, banyakkan ingat Allah..pless pray for me friends!




thats all for tonight..kalau aku ingat nak tambah lg wish list, aku wat la lg entry baru..bhahaha mlm ni yg ni ja yg sempat pikiaq kan..otak jam tak mkn apa2 td =.= kbai


4 comments: