Saturday, January 14, 2012

my own business :D yehaaa!



tadaaaa! haha siap wat banner utk 'assalamualaikum' * kalu asa cantek puji, kalu huduh sila simpan dlm hati ja okeh, aku sensitif =.=

arini adalah pelancaran busines aku! 13 January 2012! oh yeah ngoih ngoih!

aku jual apa? orang? ubat kurus dlm masa 1 jam? ohh tidak2..nak taw?

CLICK THIS LINK


napa nama cam peliks bena ni! hahaha comey what! ni busines partner aku, anis farhana la ni bg nama cemni..apa2 pun aku dan dia suka! 


camna bentuk tudung tu? ianya SIMPLE , PLAIN & MUDAH DIBENTUK 


cemni la rupa bentuk tudung yg dijual oleh aku..muehehhe *abaikan muka aku yg bulat

I really love it bcoz mak aku slalu ckp kalu teenagers pakai tudung cemni mmg sgt2 sweet sbb simple & just nice bebeh! shawl kita pakai time ada big events jola haa =.=

so tunggu apa lg girls! lets grab it! bolehlah bergaya pegi klas ngan tudung baru! hikhik^^


1 comment:

  1. sgt stuju tang ayt "teenagers sweet pakai tdung bawal"....my bro pn ckp cmtu..maka,ayuh kita berbawal bersama...hehe

    ReplyDelete