Sunday, January 22, 2012

BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG (MOTO HIDUP)

                                   
                                   
minggu ni aku dok gila ngan ayat ni BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG

firstly sbb aku suka ceta 'biar mimpi sampai ke bintang' ! best sgt2 ceta ni tp ceta cam tak logik sgt la..ada pasal fesbuk2 ..ala cinta fesbuk =.=

randy pangalila jd hero! ohh yeah mmg aku suka la kan heeee :D


                                         
                   

                                      


                                       

hoii ajnee! kemain kau gambaq randy sampai 3 kan..bhahaha * aku suka aku suka


ohh hampir terlupa heroin plak dah ..bhahaha diskriminasi aku ni! heroin dia elfira loy..comelss bangat yaa! tak gedik time belakon..yaa bagus2


                                         

ok gambaq dia ni satu cukup! bhahaha 



secondly aku suka ayat BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG sbb lagu 'biar sampai ke bintang' by asmidar..ala yg menang vokal bukan sekadar rupa tu kan ..

nah lagu dia!







enak kan? haha aku dok ulang lagu ni ja minggu ni..

last but not least, moto hidup aku ialah BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG !!!

TAK DPT CAPAI BINTANG , CAPAI LANGIT JA PUN TAKPALA..heeee

No comments:

Post a Comment