Friday, December 23, 2011

PENANG !! here we come! :D

Assalamualaikum hot readers sekalian!

yaa sudah lama x update pulak, cemni la keja aku,,rajin malas rajin malas rajin malas =,= *stress*


mlm ni tetiba mood penang mai plak dah, rasa nak p penang tiap2 ari! haha tamak2..suma aku nak borong >,<
for ur info, 12 december lps aku , intan, waka & farah p bercuti kat penang. p naik bus okeee! first time aku p bli tiket ngan depa, punya jakun naik bus..hahaha depa pun sama jakun ja..muahaha =,=

actually kami p menumpang umah nisa yg sgt2 comelsss..makasih sgt2, syg ketat2..hee 

dlm bus dok terbayang mcm2 dah, pantai la, mall2..yg penting mall okeh! haha perabis duit no 1 yaww






then kami org perlis ni baru taw yg ada jambatan pulau pinang mini..wakakaka terkejut beruk den haa!  alangkah jakunnya..nasib baik nisaq habaq maw tak sampai 50 taun akan dtg pun blom tentu aku taw..haha maju penang maju!



 tempat ini paling grand amat yaww! haha QUEENSBAY! grand tu bkn apa sbb lenguh kaki2 berjln sana sini..suma pakat dok berebut nak beli mcm2..tudiaa ehh byk duit naa! hahaha aku bli besa2 ja, ehem2 >,<








sampai2 ja penang, nisaq mai ambik then tros naik feri..woowooot! dah bertaun x naik feri..wakaka



then p 1st Avenue , kat sini aku bli baju vintage polkadot2..itu jala yg aku suka muehehe




tadaaaa! ni la umah nisaq yg sgt2 comelsss..bilik yg nyaman cam hotel..perfect lahhh!



actually byk lg gambaq2 tp malas nak upload..tahap kemalasan gua sampai jd cemni..huwaaaa mmg Allah tak bg hidayah lg nmpknya utk jd perajin yg setia >,<

batu feringhi kami p sat ja sbb ujan plak ptg tu..mlm blk mkn nasik kandaq ali baba..sgt2 sedap! kuah dia perghhh..tp oleh sbb terlalu menghayati kesedapan nasik kandaq tu, aku smpai lupa nak snap gmbaq kan..huuu rugi la jugak kan :(

tdoq semlm umah nisaq, then ptg 13 dec tu kami blk..again la naik bus..sgt2 best, we have fun, we have joy, we spent a lot on shopping! uhhh tarik nafas sat! tak leh nyawa tgk duit dlm bank makin kurang..haha lastly thanx kpd suma kwn2 yg join! a best moment cant forget ! sgt2 lawak suma, sembang 24 jam x berenti..wat lawak pun 24 jam..hahaha mmg sempoi abis la..uhh miss that moments! tenkiu u olsss :))













2 comments:

  1. wahhh!sebelum hbes bljr..nk jalan-jalan ke Penang larh..tak sempat selama 4thn setgh ni jln-jln kesana..^_^

    ReplyDelete
  2. haha p la jln2 sana..kita nak p lg ahad ni piknik kat batu feringhi ngan family..jom2!

    ReplyDelete