Wednesday, November 30, 2011

SHOPPING =,=

Assalamualaikum ! yaaa cuaca pd arini sgt lah membuatkan aku nak terjun kolam selama 28 minit..hangat benaa haa! Ya Allah kau ampunilah dosa2 kami suma...amin


sempena dah mai dah musim shopin secara rakus-rakusan ni, aku nak story2 bab shopping ni haa..btw semggu yg lps aku dah bli 2 helai baju online kat fesbuk ni...bleh la tahan harga dia..padan la ngan aku sbgai student ja kan..tp kopak la jugak kan pas membayaqnya....maw x kopak, pas aku bli baju aku p bli tudung online plak...ala tudung datin norjuma tu haa...borong tros 5 helai..sblum ni bli 3 helai ja...

for my opinion, aku asa shopping online ni affordable la jugak sbb murah, cantek, pyh nak sama baju ngan org...tp minyak keta kuaq byk jugak...nak p bank in duit kena naik keta p kangaq jugak kan...aigoo..pastu cari parking berjam2..ngan peluh2 meleleh lg..ngan dok susah hati duit lembik x mo masuk dlm mesin..byk betul cabaran tu T__________T meh la kita usha fesyen2 yg kita suma tergila2kan sgt skang ni..hiuhiu













pasni angan2 nak bli skirt plak! maxi skirt kembang2 sgt comelssss tp maw aku pakai xdak la jd cantek mn pun kot =,=




ku sangka panas hingga ke ptg rupa2nya hanya sebentar di tgh ari! aku akan ke KL teman kak long meeting dan secara tidak lgsung aku akan terlibat dlm aktiviti yg sgt2 memerlukan kos yg tinggi iaitu SHOPPING! ohhh tidak2...bagaimana yaaa buk harus ku lindung perasaan ini...haruslah aku belanja byk wang kan...aigooo...




the most important thing! next week, aku, intan, waka, myra akan bercuti selama 3 ari 2 mlm di penang! yaaa atas belas kasihan nisaq kami berjaya tinggal kat umah nisaq nanti..hahaha asyik2! tp skali aku bakalan shopin yaaa...dah la shopin online x ingat dunia..dah tu p kl lg..pastu p penang lg...sedih memikirkan nasib diri yg sentiasa terlibat dlm dunia shopping..haha


tp org akan ckp ' MEMANG LA NAMA PUN POMPUAN HARUSLAH BERSHOPIN'

haishhh..ngak tau harus dibilang apa yaa...dah mmg nafsu pompuan..nak pakai cantek2..hehehe tp berpada2 la jgn smpai berhutang ngan org plak kan..cukup laa ngan apa yg kita ada..kita leh mix n match ja apa baju yg kita ada...ala kalau setakat nak p klas tu pakai besa2 sudah..kalu p kangaq pun pakai tshirt dok umah then sarungkan cardigan kat luaq..muahaha cara yg bijak! slamat bershopin semua!













No comments:

Post a Comment