Saturday, December 24, 2011

Photoshoot Butik SilverLinen Apparels :D

Assalamualaikum! 

tetiba jd rajin update blog..haha ni disebabkan aku join group bloggers dlm fesbuk la ni ;)

today, I want to update on my first awesome photoshoot with Butik SilverLinen Apparels*buleh klik sini

yaaa mmg agak berbelit lidah nak sebut kan..hahaha tp butik ni sgt2 comelsss & baju dia suma muat ngan aku oke..haha *excited

mesti ampa ingat aku fames gila la kan aku leh jd model butik plak tu..haha xdak la just tolong2 kwn ja pun..milah ni ada kwn, then kwn tu suh cari model bidan terjun la utk butik kak dia..aku n intan ja yg terlibat! serius sgt excited & paling best muka kami di make up! hahaha for the first time aku  make up !

taaadaaaa! hhahahaha adeh ayuh gelakkan org kat bwh ni secara berjemaah! oke2 thats me haaaa!




and the photoshoot begin!!! waaaaa.....................letih banget sbb kena tukaq baju dlm masa yg sgt2 cepat >,< tp best leh pakai byk baju & shawl dlm masa yg singkat..hahaha tp dri pg sampai ptg la jugak =,=



for 1st time jugak aku pakai tudung cemni tp muka aku maintain bujur! hahaha*excited muka bujur, makasih kpd make up! lets girlssssss kita usha baju2 yg comelsss & shawl yg gorgeous! : D borong taww! 

SELAMAT MEMBELI & MENCUCI MATA >,< *abaikan model yg bajet hot ni
 

                                       









ada lg baju2 & shawl2 yg lain yg lagi comelsss, menawan & awesome! silalah ke page butik itu, link dia kat atas dah bg kan :)

anyway kak ayu hadiahkan 2 helai shawl! yeahh dpt shawl free yg sgt cantek! * senyum lebar2..haha tenkiu jugak for the lunch..dpt mkn kfc lak tu..best2!

harap2 pasni kak ayu @ owner butik ni ajk la kami lg..muehehhe seronok sgt dpt peluang ni..makasih!  it was a best moment that I ever had in my life! * lebih2 lak kan..muehehhehe gudnite bloggers! ; )


No comments:

Post a Comment