Wednesday, February 1, 2012

TUDUNG BAWAL FOREVER PHOTOSHOOT SESSION

                               









ari sabtu lepas aku sempat photoshoot utk bisnes aku, TUDUNG BAWAL FOREVER  asalnya intan ajk utk suka2 then aku yg bijaksana ni terus dpt idea apa kata wat ja photoshoot utk bisnes aku ni kan..ahaks!

kwn2 intan yg sgt2 friendly, gorgeous,sporting! farra & ain tehah <3 * ampa leh jd malaysian next top model ahaks!


lokasinya ialah kat ladang tebu chuping..pukul 12 tgh ari u olssss! haa ambik sunburn 28 hari! haha


okeh meh kita kenalan ngan photographer2 yg terlibat..ini namanya iqbal noo! trademark dia 'nooo'! haha



yg sowg lg senior aku namanya alimin *tak sempat nak bergambor depan2 haa

ok lets move to our gorgeous models of the day!


                             ini ain tehah..pandai posing!


ini plak farra! i love her maxi dress!



                         ini intan yg sentiasa mantap! ahaks!


ni aku yg slalu prasan kurus T_____T

gergoeous & mantap kan model2 kita! hikhik^^  actually bawal bukan la borin sgt pun..bawal leh pakai gila2 cam shawl gak..belit ja ikot suka hati jgn sampai inallilah sudah la >,<    


so gurls! what are u waiting for bebeh! jom ramai2 pakai tudung bawal plain with ur favourite style! dont worry about ur look, just be confident of yourselves! :D



moh ler kita usha gambaq2 lg..semoga diberi hidayah kpd gurls di luar sana cara nak pakai tudung bawal dgn mcm2 style yg cantek!














last but not least , aku nak ucap byk2 terima kasih kpd suma yg terlibat..sedikit sebyk membantu aku mefemeskan bisnes aku ni..suma have fun & enjoy!

yg paling best p padang besaq pakai cemni..omaiigooodd! we're alien uhh? hahahaha *ada kami kesah






No comments:

Post a Comment